Tuesday, November 24, 2009

...beGinNer oF a yOuNg bLoGGeR...

...Assalammualaikum n salam sejahtera kepada sume yang melawat my first blog nieyh...
...there nothing best or interesting 4 the time being...
...yelah aku buat benda nie pown sbb nak try jd blogger...
...tgk member2 punyer blog buat aku teringin n teruja...
...ntahla, maybe xleh tgk owg ade so aku pown nk gak...
...lumrah manusia kot...ntahla or aku yang mmg bersikap x leh tgk owg lebih ckit dari aku...


...aku rase blog nie tempat utk aku bleyh citer ape aje...
...BEBAS..yup..perkataan ini cukup sesuai...
...bebas utk aku luahkan sumthing yg ade kat dalm ati nie...
...bebas utk aku nk share sumthing dgn kawan2 aku...
...bebas utk aku nk maki sape2 yg aku bengang...
...bebas utk aku lepaskan geram tanpa mengganggu makhluk lain yg ade kat sekeliling aku...
...bebas dari segala2 nyer...



..._paan CJ_...

1 comment: