Saturday, February 26, 2011

......bArUtErSedaR......

salam sume..
issshhh lama aku x update blog aku yg kusam dan layu nie...
barutersedar yang aku ade blog...
hu3...
nmpak sgt bkn dilahirkan sebagai seorang blogger
huahuahua :-)
 
xde pe yang menarik utk di update
cume apabila aku
terbaca blog - blog org lain aku teRTARIK oleh
semangat dalaman aku untuk menulis

mcm-mcm blog aku baca sejak akhir - akhir nie
ade kisah benar...ade kisah maki hamun...
ade kisah cinta...ade kisah luahan hati...
tp ade jugak yang menjadikan tempat ini
medan politik
fuhhhhhh mcm - mcm
...IKUT SUKE KOME LA...
bLog kome
jgn sampai ade yang bunuh diri pasal 'frust' menonggeng
sampai yang disaman sebab maki hamun x tentu pasal
sampai yang masuk luahan dan dedikasi kat Sinar.fm
haihh mcm - mcmlah
pandai buat pandai simpan
brani buat brani tanggung

ok back to my title
aku ......bArUtErSedaR......
yang
aku mmpunyai

_Si pEnGliPur LaRa_

blogku yang kusam dan layu nie
huhuhu
blog yg kusam dan layu ni la yg teman hg selama ni
ni la teman x bernyawa hg yg no 2 PaaNcJ

last post sebelum nie pown pasal Aku Masih Dara
eehhhhhh bukan - bukan
itu salah satu citer ter'teruk' MALAYSIA
pandangan aku la..kome x tau la mcm new..
hu3
...Aku Bukan Boneka...
ha ni la last post aku
artikel ni pasal aku terasa hati dgn sumOne
ade la
xyah la kome tny
yang lepas tue biorkan lepas
usohh ditanya


omelan PaaNcJ....

2 comments: